( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, februari 24

Prinsess Gunnar ?

Grattis Vikkan och Danne med barnet.  ( 2012-02-23 )
Jag fick läsa på facebook att Viktoria hade blivit inlagd på
karolinska.... klocka 0700 kom en orakat Daniel, och berättade
svenska folket att det blev en flicka "en ny prinsessa".
- Klockan 04.26 (lokal tid) föddes en 51 centimeter lång och
3 280 gram tung, väldig söt prinsessa, säger Daniel.

Sverige fick en ny prinsessa.

Som min måg skrivit på facebook ( är jag glad jag tillhör familjen )
Spelade just en hundring på att nya prinsessan kommer ha
tilltalsnamnet Gunnar. Högoddsare, men går det in så blir det
storslam och väst-indien semester för hela familjen!
Tror tronföljarens fullständiga namn blir:
Gunnar Alfhild Desiree Bernadotte.
Jag personligt tror, Cicilia Kristina

Igår morse vaknade jag ganska tidigt igen, orsak troligtvis
ökning av betapred, men jag kommer överleva det oxå.
Först koka kaffe, tog in tidningen, och började med att värma
upp köket med brassa i järnspisen...hooo sån sköna värma.

Hittade på nätet bilderna från whisky-expo 2012,  expo stadgade
i kupolen i början av februari.
Jag var där, med målaren och två mågen ( whiskyteam ).












Ingen kommentar nödvändigt, studerande varenda whisky
flaska med störste intressen...fanns bara inte så mycket
utbud som före årets expo.

Att vara,är att vara,.....beschuit bakelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar