( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, februari 25

Redan en psykfall.

Som en TGV, eller om du inte vet vad en TGV är, det är en
höghastighets tåg ( Train à Grande Vitesse ) spökar tankarna
genom mitt huvud, allt som bara gör lite ont eller känns
konstigt, ger mig tanken, att det här, har att göra med metastasen.
Tror att jag börja likna ett riktig psykfall.
Du vet, låten; -Huvud, axlar, knä och tå, måste varit skriven av en
person med samma problem som jag, en troligtvis riktig psykfall.
För det är på dom exakta ställe var smärtan kommer och går,...
Nu får jag väl förvänta mig, att barnen kommer att  kommenterar
att jag redan var en psykfall, men vem bryr sig ( love dom anyway ).

Varit igår till målaren, ( man ska vara utan för dörren någon gång
denna vecka ) för att färdigställa svarvning jag hålade på med.
I förgångna veckan har jag fixad ( lackad ) fågelmatare här hemma.
Så det är inte att jag har inte gjord ingenting, bara så ni vet....

Cicilia Kristina var min gissning, men okej, stackars barn heter
Estell Silvia Eva Mary Bernadotte, men det är tur för henne att dom
inte heter "La Bernadotte", för då skulle det bli ; Estell "S.E.M. LA"
Bernadotte.

Att vara, är att vara, .... på nytt född.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar