( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, februari 19

Men ni kan skita i det..

Igår morse vaknade jag tidigt som jag har gjord dom
senaste dagarna, vet inte om det beror på nervositet
eller något annat, men jag sova dåligt.
Det sköne med det är att man sitter tyst och ensam
vid köksbordet och kan filosofera i de vilde...

Dagen gick snabbt och vi skulle bli hämtad av dotter 3 med
sambo för att åka till dotter 2 födelsedag.
Kvällen blev på "texas longhorn" hela familjen var med.
Det blev en fantastisk kväll med underbar god mat.
På vägen hem fick jag krampen i magen, troligtvis från dom
goda såser, och det rensade magen i alla fall.

Nu på morgonen tidigt vaken igen ( klocka 0400 ) sitter
jag med en kopp kaffe och skriver på min blogg, allt
med ständigt avbrott för att springa till dasset.
Magrensning är kvar i full gång ( men ni kan skita i det ).
Så länga jag bara inte behövs in på sjukan för det...

Idag blir det förmodligen att fylla på med ved i köket
och annat små nödvändiga saker

Att vara, är att vara,..... på restaurang

7439

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar