( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, februari 17

#8&£..C@G; !?

Minus 16 igår morgon, när jag vaknade och tittade på
termometer trodde jag att de stod, minus 1 komma 6.
Jag kan säga att man blir ganska överraskad om man då
kommer ute....... Brrr kallt

Fixade igår fågelmat automatiken färdigt, blev ganska
fint i naturliga färgen, tycker jag....
Nu bara hoppas att fåglarna också tycker det och
kommer att använda den när jag lägger mat i den.

Foten har inte blivit bättre, men sämre, nu gör det
redan ont (  #8&£..C@G; !? ) när jag stiger ur sängen, jag
kan lösa problemet ganska enkelt ( men tror inte frugan blir
så glad med det ), jag kan ligga kvar i sängen, så slippa jag
gå på foten.....ont i huvud är ständigt där,men försvinner
efter en eller två kopp kaffe, det är inte lösning, men det hjälper.

Det kommer att bli en lugnt dag lovar jag, ska kapa lite ved
och fixa fågelmatare nr 2 färdigt.

Att vara, är att vara,....hmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar