( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, mars 28

♥♥ Tisdag ♥♥

Tisdagen började bra för mig,så om man vill veta hur min
sjuk tillståndet är ? ( och om så inte, kan du läsa vidare vid
nästa kapitel ), efter min tarm-operation säger dom att det
är viktig att tarmen och magen börja komma igång igen, och
det hända nu på morgonen, stor som små gick som smör..
Nu känner jag mig som ett " glad liten gris " att d'r påskafton !

På morgonen var här besök var kollegor från mitt jobb, och jag
meddelade innan att jag absolut ingen ätbart eller drickbart ville
ha, och dom lyssnande ! Dom kom istället med en modell-lastbil
underskriven från alla kollegor ( 66 inkl VD ) , en ny munkjacka
och ny trikåtröja, helt perfekt. Själv tycker jag 100 gånger
bättre än godis eller blommor, Ett underbar företag jag jobba
för..., underbare kollegor.....

Jag skriv igår att dotter 2's svärfar ska komma imorgon, men
jag menar dotter 3's svärfar, Lite felskrivning, i alla fall var igår
på kvällen dotter 2 inkl sambo och barnbarn på besök, vi gick
en " lite-ity-pitsy-inny-winny sväng ute, i det härliga, nästa
vår väder, bara lite skillnad med den natten jag blev inlagt på
sjukan, det var då endast minus 10 grader kallt.......
















Ni behövs väl inte gissa för vem jag jobba tror jag....?

Att vara, är att vara,..." inte " ensam....

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Lite något annat !!

Jag har försökt skicka en e-mail till honom, och ingen svar !
Men jag skulle gärna vilja veta hur det går med " George "
( George med Liemannen bakom axeln ) vet någon?
Han har inte skrivit in sin bloggen eller hörd av sig, så jag undrar ?
Allt var helt tyst, nu sedan 3 veckor, från dagen jag blev inlagt
på sjukan !!
Vet någon hur det är med honom...?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

1 kommentar:

  1. Bra mkt coolare att skriva på en lastbil än på ett kort =D

    SvaraRadera