( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, mars 27

Lives a piece of sh....

Livet börja dra mig, ..tada... till rätt sida av vägen igen, inte
att jag gick på fel sida, men den härliga känsla att överleva
"minskade" reellt på avd 19 Stassi" Kava, ...men nu på 69
LAH är det, som om den låten ( Monty Pythons ) tvingar
mig att stiga till rätt sida vägen, och att vara glad för det,
glad för det, som det är....".look at the bright side of live "

Igår har dom byt operationsplåster på min magen, och
dom konstaterade att operationens såret på magen var
läkt hela vägen..Och jag som använda betapred "vilket
som dom säger orsaker att läkning inte går så snabbt, är
läkt hela vägen...All det leder till positiva saker, och vilket
leder till att jag få många idéer och planer i huvud, som
jag vill utveckla och hoppas kan utföra nu framöver och i
vår, som t.ex värme till poolen ( hög prioritet )........
Frugan och sonen var på besök eftermiddag, svärfar av
dotter 2 kommer på torsdag, så veckan är fullbokad..

Idag Tisdag 27 mars 2012 rund klocka 11:00 ska två
represe"tanter" ( nej inte gamla käringar ) från arbetet komma
på besök, men jag kan också säga i normalt språk, två bra
vänner och kollegor titta hur jag mår...fan det känns underbart
för vara ärligt,... Järmo och Ann-Sofie var dom som har ringd
och haft kontakt med mig hela tiden sedan jag fick
cancerbeskedet.....Underbara människor som kommer hela
vägen från Södertälje, till mig på besök !!!

Att vara, är att vara,...
med vänner, drömmer,och framtids-planer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar