( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, april 13

1 för dig = 3 / 3 för mig = 6

Det känns om gudarna lyssna på mig, när jag vaknade började
jag med en cig ( ej bra förebild jag vet ) och en kopp kaffe, följd
med att gå in på dator för min blogg/ dagbok , och lite Facebook,
och vad står där på Facebook sida; Det går inte att komma år
kontot just nu.Your account is currently unavailable due to
a site issue. We expect this to be resolved shortly.
Please försök igen in a few hours
.
Men vem har lärd dom svenska ? Det går inte att komma år ( ska det inte vara "åt" ) kontot just nu.
och följande Please försök igen in a few hours ????

Dietisten var igår här och frugan var med för att ta reda på
vad jag få äta eller inte, det svåraste blir att det är mina mackor
som är det stora hotet mot min magen, trodde jag,  men så är
det inte, mina ost belagde mackor är räddade , lika som alla
goda pajer etc etc, som sommaren kommer att fixa för mig ingen
problem om man ta det med normale mängder......
1 för dig = 1    1 för mig = 1
1 för dig = 2    2 för mig = 3
1 för dig = 3    3 för mig = 6    och så vidare.....

Kvällens mat var direkt en festmåltid för mig, kycklingklubba
med kyckling sås och ( mindre roligt ) potatismos....men gott.
Dotter 1 var med hunden på besök ( ja, hunden är tillåten på
avdelningen ) dom fixade lite läskedryck till mig, för mycket
vätska är viktig för magen säger dietist, tur jag har whiskey
hemma.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar