( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, april 12

"COPYRIGHT"

Frugan har just varit på besök, hon fick efter 5 veckor höra
att vi har rätt på parkerings tillstånd, och nu har vi det...
Potatismos köttfärsbiff och sparris soppa, fantastisk gott.
och jag har ätit färdigt...
Jag har idag ( läs igår ) började rita igen, som ni kunde se
på bilden jag la ut igår, nu är nästa bilden på tur.

Jag har upptäckt att mina bilder blir använd på andra
sidor utan min tillstånd, det är därför jag har lägt till på
bilden ordet "COPYRIGHT".











 Nalle Who som kommer ur en flaska med munspray.
Munsprayen fick jag för 3 veckor sen för jag hade så en
otroligt torr mun, och jag kan meddela att den spray hjälper.

Jag sitter nu 18.53 på onsdagskväll skrivande vad jag ska
lägga ut imorgon bitti på min blogg/dagbok, tillsammans
med en go kopp te ( Four Red Fruits ).
Det tar nån timmar till innan dom ska lägga mig med dropp
igen och innan det är dags att få alla medicin.
Hoppas den små krampar i magen tar snart slut, jag slutade
idag med 50% av magmedicin , så hoppas allt ordnar sig.

Tittande på Facebook undrar jag hur människor tänker, är
det så oerhörd viktig att hela befolkning vet att man är på en
buss till city eller att man fika vid Åhléns huset, har människor
inget viktigare att göra att uppdatera Facebook status hela tiden.
Om man som jag ligger ( nu i 5 veckor ) på sjukhuset kan
man förstå att man sitter mycket på Facebook, ( vilket jag
förresten inte gör ) men är alla uppdateringen verkligt nödvändiga
Jag bryr mig inte ett dugg om du sitter på bussen eller ta
taxi in till stan, jag tycker det är kul för dig att du fika på Åhléns
huset, men bjud mig nästa gång istället.....

Jag angripa ingen personligt med denna text, det är bara ett
till exempel, och vad jag gör nu ?
Jag uppdatera min status att ingen ändring har genom gått
Jag finns kvar på sjukan i Linköping    ;-)    <<< en smiley

Att vara, är att vara, på samma plats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar