( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, april 23

10:a är oumbärligt..

Igår var det party, födelsedag kallas i repris om man kan kalla
det. Födelsedagen från dotter 1 och sambo för vara exakt, vi
fyllde dom inte tidigare, kanske mitt fel, jag var inlagt på sjukan
om ni inte viste det, men nu är det avklarad......
En regnigt dag var det, med en temperatur som påminna om
"ice age", Förutsättning med snö och frost, inte exakt dom
väderförhållande man vill höra i slutet av april eller i början maj,
det ska vara vår !!! inte vinter !!!
Dom sa i alla fall på nyheterna att ryss-värme skulle vara på väg
men dom sa inte vilken väg den ska ta, kanske till Kina ?

Smärtan i axeln är jobbigt, tror att det blir orsakat från min
vänsterben som är skadat tack till ryggmärgs bedövning.
eller från att metastasen i huvud klämmer den nerv och rörelse
centrum, hur som helst det gör ont som en 7:a på en skala från
ett till tia, och var 1 är utan ont och 10:a är oumbärligt.
Tack till den smärta fick jag ta en extra morfin tablett... själv tycker
jag inte så mycket om ta extra tabletter, men om det hjälper, heller
är jag utan medicin, ......och utan smärta.

Jag har sovit bra, men vaknade tidigt tack till smärtan, dom lovar
att man inte ska behöva ha någon smärta, men det är svårt att
ta bort smärtan om det gör ont så snart man rör sig.
Hoppas behandling i början av Maj ge resultat....

Att vara, är att vara, i förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar