( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, april 24

på operationen igen.

Vakna med smärtan är inte roligt, särskild om man vet att
man ska ligga på en metall brits (  operationsbord ), jag ska
få idag en grej som kallas PORT-A-CATH, man kan beskriva
det som en " ingång för blodtagning etc..etc..etc ", livet blir
lite enklare för mig på det sättet.....
Det betyder nu på morgonen, ingen kaffe, ingen frukost, ingenting.
Och bara i fall dom behöver sova mig med bedövning.....
Frugan ska köra mig till sjukan och troligtvis kommer målaren
hämta mig, men om han inte kan blir det taxi...

Med en genomsnitt av 20 personer per dag har 10,000 pers
varit in på min blogg / dagbok i dom senaste 500 dagar, och för
att vara en enfaldigt holländare ( som snart är förhoppningsvis
svenskt medborgare ) är det inget dåligt början tycker jag....
Jag varit igår på eftermiddag hämta ut värmare till poolen, och nu
är det bara sätta ihop, ( och hoppas ) att vi snart har kommunal
vatten, så vi kan testa om det fungerar, värme kan gå upp till
45 c grader, okej så varmt ska det inte bli i poolen, men kul att
testa, och då blir det dags att sätta igång med poolen.
hoppas att våren är nu på G.

Att vara, är att vara, på operationen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar