( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, maj 27

Dagen efter "PARTY", eller efterfest ?

Då var den store dagen förbi, det började med regn tidigt på morgonen.
13,2 grader och molnigt, Pool-temperatur 24,0 exakt, resa flaggan
och spänna upp banderoll, " Grattis på födelsedagen ".....

Man fyller bara en gång i livet att man blir tant-ålder, Pingstafton har aldrig varit en fest hos oss men att det var samma dag är " kul ", lika som Mors-dag men en dag för tidigt, att vi var 15 år förlovad var ingen särskild fest heller, men man få inte glömma bort det, Men det som var lite speciellt och min överraskning till alla, var att jag har blivit Svenskt medborgare !
         Ej mer flaggor/NL4.gif, men nu i fortsättningflaggor/Schweden4.gif

För frugans födelsedag, och min Svenskt medborgareskap, öppnade
jag min " speciellt egen sparade Whiskey" , Jag skulle spara den tills
jag skulle fyra " GUBBE ", men detta var en så särskild anledning så jag öppnade
den ( särkild efter jag fick i 2010 beskedet cancern ), en " nr 1 flaske "
av tappning BUNNAHABHAIN,, och varför ska man spara en whiskey, om man inte få smaka den ?

Och den var God !! Rökig men inte för mycket, Men tur jag gav inte dom pengarna för flaskan han skulle ha kostat i dagens läge, för så mycket är den inte värd....Sorry !

Frugan fick som present av hela familjen en
" Exklusivt ballongflyg " Dom kommer till
Linköping och bara hon ( och jag ) finns in
ballongen ( med piloten hoppas jag ),  Det
är roligare ( och dyrare ) att flyga över sin
egen hem..än att åka till Malmö t.ex..I förpackning av presenten, vilket var den svarta trälåda från " Greatdays " med presentkort till " exklusiv ballongfart " fanns också Morfin plåster, Oxynorm och röktobak i fall det skulle behövas..( Det var mina gamla medicin förpackning, om ni vill veta, och dom var tomma ) Party var en stor succé och blev ännu bättre, när Sonen blev med hans grupp nr 8 i Borås ( synt dom blev inte nr 1 ), jag vann 1450 på v75 med fem rätt, och att Sverige vann Eurovision Song-contest 2012.....
Allt med allt en riktig lyckad party !!!

( PS; fler bilder följer imorgon )
Att vara, är att vara, med dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar