( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, juni 7

Alternative läkemedel mot Cancern ?

                        blomster/Pflanze10.gifblomster/Pflanze10.gifblomster/Pflanze10.gif
Angående alla medicin jag "r " äta värja dag, undrar jag om där finns
alternative läkemedel som man kan använda, mot Cancern. Jag vet att
brännässla är en av dom alternative medicin som motverka mängder
av sjukdomar, allergier, och vitamin-brist. Motverken till den klia man
få av brännässla hittar man i from av maskros eller maskros-stjälk.
( saften eller "mjölken" i stjälken, motverkar klia av brännässlor )

Dom tills nu enda botemedel jag kan hitta, finns på en blogg som heter
" Carl grinde's blog ", och är att skära ner på användning av socker och börja
äta " lönnsirap " ( vilket jag trodde var fullt med socker )," aprikoskärnor ",
och " bakpulver ".....??  Jag Läste på en sida av " Aftonbladet ", att kryddväxten
( Gurkmeja ) kan stoppa sjukdomsförloppet hos möss med alzheimer och hejda
tillväxten av cancertumörer,  Men hittills har få studier gjorts på människor.

Jag vet att den bästa medicin mot cancern är kroppens egen naturliga försvar..
Rent allmänt så rekommenderas att undvika cigarettrök, och att man ska läsa
noggrant bipacksedlar på medicin man äter... ( om man äta medicin, vilket jag
aldrig gjorde innan jag fick cancern
), men min cancern har inget att göra med
rökning eller cigarettrök....
.
Tillbaka till vardagen igen,.....Igår på Nationaldagen var det äntligen lite bättre
väder, inte för varmt, men tillräckligt fint, att jag var nöjd..... Barnen var ute vid
stugorna, och frugan och jag, har hämtad dom stenarna jag talade om, och vilken
vi ( min fru ) placerade som planerad i rabatten... Jag har jobbat en stund med
lackering av fiaten, och naturligtvis badet....Temperaturen i poolen var igår
21,6 grader, klocka 19,00 h. och jag kan intyga att det var underbar att bada..


            VIKTIG !!  Jag skulle vilja att " NI " klicka på följande länken 
                        ( FREDRICK STEEN )
                  det handlar om att hitta en vittne ( lastbil förare ) till
                           en olycka på E4 i Södertälje området.....

       
     smileys/bigsmilie17.gif Att vara, är att vara, ...ett alternativ ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar