( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juni 23

Hjälp oss på semester !! ( Ryggskott, och Luftballongfart är på väg )

 Hjälp oss på semester !!

För dom som har missad det,... Jag tävlar om en vecka semester
till "JURA LODGE " ( i skottland ), det är en fototävling !!
Värja dag kan man en ( 1) gång rösta !!!
Så nu fråga jag er hjälp att vinna, röst på bilden " Me, Myself and I  "
( den förställer mig i sjukhus säng längtande efter en riktig Whiskey ), 
Så " SNÄLLA " hjälp mig och rösta fram mig, vi ( frugan och jag ) behöver en
semester efter senaste årets skit med den jädra cancer....Tack !!  
( Länk till att rösta på min bild )
-- Du kan rösta värja dag en gång --

-------------------------------------------------------------------
Midsommarafton avklarat, midsommardagen klarar vi utan huvudverk, skulskänslor
och skam.... Allt gick som det skulle  förutom den regnskur , nu vi hade taket
över altanen, så vi slapp springa in när vattendroppar började komma ner...endast för
att det inte regnade ( tror det var första gången på min 17 år i Sverige )..
REGNET KOM LAGOM TILLS VI SKULLE AVSLUTA FESTEN ( 01:00h )

Om man tror att allt gick 100% bra igår morgon, då har du fel, först var det
våra nya sommerstuga granner som började hammaren på 07,30 på morgonen efter
det blev det, jag som jagar sniglar på morgonen måste erkänna att det är nu 1 mot 0
" för sniglarna ",  När jag skulle ta upp en trofé, fick jag ryggskott, ( är det inte en 
krampanfall på julafton, blir det en ryggskott på midsommarafton, bara det 
konstiga är att det är exakt 6 månaden emellan ),  fy, vad ont det gör !!

....och Luftballongfart är på väg
Dom som kommer ihåg att jag har skrivit om min frus födelsedag present, kan 
jag meddela, att i snart framtid vi flyger i luften, och då menar jag med luftballongen...
Piloten till ballongen har varit med i en tävling ( före veckan ) i Schweiz, och har 
vunnit tävlingen. Så jag tror att vi kommer vara i bra, och säkra händer, vi startar 
i linköping och exakt när, och hur, kommer jag åter med, när allt är 100 % bokad... 
( hoppas på några fina bilder uppifrån )..

ATT VARA, ÄR ATT VARA,....I RÖRELSE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar