( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, augusti 6

Återträff med onkolog, och Tapet från 359,- t/m 3695,- per rulle ( lite överklass tycker jag )

Det blev en lugnt söndag om man ska tänka efter...., fixade gräsmatta, klippte
kylskåpet, eller var det tvärtom, klippte gräset, och fixade kylskåpet på plats
igen, nu år köket nästan färdigt ( tapetsera behövs men ingen brådska )

Frågan är nu vilket sort tapet... Vi vet ungefär vad vi vill ha, men den som vi
hittade på internet ( jag har glömd hos vem ) hittar jag inte tillbaka, och jag
var så dumt, att jag inte fixade en bokmärke till den sida.. ( körsbärsblomma 
med färgen grå och rosa ) Jag tror det var Borås Tapet, men är inte säkert...
Men ingen fara, där finns olika sorter i olika prisklass ta som t.ex följande tre  
Från ( Yepp läs rätt; FRÅN ) 359,- till och med 3695,- / per rulle
( lite överklass tycker jag )

( från vänster till höger )      359,- rulle / 1295,- rulle / 3695,- rulle








Idag blir det ett besök på sjukan med röntgen och en återträff med onkolog
( lungläkare ) Hoppas han kan ljusa upp min mörka tvivlen angående min
smärtan i axel.. Jag vill gärna veta varifrån smärtan den kommer....Och vad man
kan göra mot det.
Att vakna värja natt för att ta smärtstillande är inget roligt grej, jag skulle vilja
sova en normal natt, om det vara möjligt...
Okej jag har haft besök från en sjukgymnast, men dom rörelse jag skulle göra
gör det bara värre, och jag kan inte avslappna tillräckligt, för att minska smärtan. 
Med andra ord; en jobbigt situation....

Att vara, är att vara, på normal nivå, utan tvivel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar