( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 31

Dag 3 ( Tre ), Del 2, på strålnings-anstalten (inklusiv total onödigt information)

Tror eller ej, men den utskällning av mig, Samordnare och Frugan hans, har hjälp.
" Ingen " TV på natten, " ingen " taklampor som tänds klocka fyra ( 04:00 ) och
för förste gången, har jag hela natten sovit som en gris ( klocka 22:00 till 06:05 )
Kanske har morfinet hjälpt till, men vem bryr sig...

Idag blev det nya morfin plåster, en nytt spruta inför strålning, underbart kan jag bara
bekräfta.. ( och nu låter jag nästa som en junkie ), men riktig en nödvändighet....
smärtan lindras verkligen med minst hälften.....i försättning blir det spruta med behandling
och extra smärtstillande vid behov ( dos morfin plåster, blev dubblerad från 37 till 75 )

Om man ligger på detta sättet på sjukan har man mycket tid för " inget ", så det är
väl roligt med lite onödiga information, av vad vi gör med vårt liv...

( Men det konstiga är om man räknar ut all dom data kommer man till 
ca 60 år, och det betyder att vi bara leva vårt liv i 17 till 20 år )

ATT VARA, ÄR ATT VARA, ...BERÄKNAD ?

1 kommentar:

  1. Rekommenderar för orgasm!
    Kamagra www.intimleksaker.se
    Sexleksaker www.intimleksaker.com

    SvaraRadera