( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, augusti 29

Extra inlag om inläggning på sjukan, och Imponerande med reaktionen, angående " öppet brev ".


Efter min inlägg av " öppet
brev " blev jag lite imponerad
av antal besökare som gick in
på min blogg / dagbok...

Jag trodde inte det var så
intressant, men motsatsen
bevisar annorlunda...
" 105 besökare " och redan
klocka 03:00 dagen efter
( i morse ) 18 besökare....



Första dag på sjukan gick så där....Jag är glad jag ligger här, men det skulle vara skönare
att vara hemma,.....smärtan lindras inte mycket, men förhoppningsvis med lite morfinet kan
jag genomföra förste strålningsbehandling, behandlingen som startar imorgon, jag trodde
den skulle starta idag, men idag var bara genom gång med medicin m.m...lika som
Strålnings-simulationen vilket gick bra, det gjorde bara ont som fan, att ligga med armen
ovan för huvud....Avdelnings-läkare lovade mig nu, att jag ska få " morfin " inför behandling,
och troligtvis en sorts " liknande " ( istället för Oxynorm ) för smärtan...men han ska först
rådslå vid smärtenheten
Glad att dom rådfråga LAH, Smärt-enheten, Lung-medicinska, Strålnings-avdelning och
varandra, och inte bara ta eget initiativ...
Dotter 2 var en kort stund på besök, hon springer runt med " skolan " ( universitetet ) på
sjukan ( det är ju en universitets sjukhus ), och tog tid under lunchen att besöka mig.... 
Nu väntar jag på frugan,......

Att vara, är att vara, väntande på resultat "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar