( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 10

Hallåa SIBA'S " Fabian Bengtsson " är du dum ?

Nej jag sitter inte upp på natten, för att skriva min Blogg / Dagbok.. Det är
så att jag inte kan sova, har förbaskade ont i axel, och sömn problem,
Kroppen vill inte sova mer än 2 a 3 timmar i streck.... väldigt jobbig !!!
Okej, där finns sömntabletter men jag tycker det räcker med dom tabletter
jag redan har.....


Okej nu är frågan; Vad jag har gjord igår ?
Svar, - inget särskild, -  jag och frugan
är på jakt efter en ny mikrovågsugn,
en med topp eller botten knappar
som på bilden bredvid....
Max. H x B x D  41 x 40 x 40 ska vara svart 
eller chrom, och måste ha plats för en oval 
talrik som är 32 cm i bredaste diameter, så 
du förstår att det är inte så lätt att hitta rätt )



Alla butiker ( NetonNet, Siba, Mediamarknet, Expert, Tretio.se och Elgiganten ) som
jag har kollat på internet har den.... ( den mikrovågsugn som är på bilden ),
och prisskillnad är markant ( allt från 1.156,- inkl frakt upp till 1.689,- exkl frakt ),  men
problemet är att ingen har den hemma i butiken , och inget på lager, inte den
som har innermitt som passar vårt önskemål , Nej, på momentet är han 
helt slutsålt, och det är studenternas fel, och dom vet inte när den kommer 
igen, nu börja jag, och min gråa massa fundera ; - men hallåa, om ni " inte " vet om 
den kommer, varför finns den då med på internet som beställningsvara 
( inkl. eller exkl. frakt ), och leverans tiden är 2-3 dagar ?? 
Hallå du " Fabian " är du dum ?, du kan äga nästan all dom butiker, men 
det är jag som är kund, och jag har lärd att kunden har alltid rätt, så 
" när " kan jag " få "min mikrovågsugn ???
------------------------------------------------------------------------------------------------
Smärtan in min axel är på den nivå att skalan 1 till 10 behövs renovering
och blir omlaggt till en 12 eller 13 nivå, Oxynorm hjälper till en viss del, men
är in mina ögon ingen lösning, hoppas dom kommer snart på vad är orsaken
till den smärtan och kan avhjälpa mig med den,,, att vakna värja natt för 
att behöva ta oxynorm, är inget jag ser fram emot.... är de nån som vill byta ?

Att vara, är att vara, utan mikrovågsugn, och sömn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar