( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, augusti 14

........Kirchsteiger och Anti-Anticimex ?

Symaskin fram, och börja sy.. Ja, det var igår dagens första uppdrag. och
nödvändighet, markisen framför köksfönster var i så dåligt skick att jag 
offrade en segel ( du vet dom sol-segel som Ernst Kirchst...?. ha in sina 
program ) och gjorde en om till en markis, vit och rent, och släpper genom 
mycket ljus, smart va ? ( jag kan vara med i en design program tycker jag )

linjer/Linie48.gif
Nästa projekt var att hjälpa, med att visa en gubbe från försäkringsbolaget var
dom 74vl4 getingar hålla hus ( han var " inte " Anticimex men deras kornkurant )
jag fick i alla fall, inte förväxla dom sa han... 
- men jag har redan glömt vad deras företag heter ( anti-Anticimex, kanske


Vi var med " pool problem " idag,  Poolen blev inte varmt, dum, dum, dum,  när 
" JAG " rengjorde poolen och dammsug denen, behöver jag stänga av värme 
( vilket jag gjorde ), 
men glömde sätta " på " den igen...inte konstig att poolen inte blev varmare....
Idag blir det besök på sjukan och allt det för att ta röntgen och förhoppningsvis få ett 
svar på varför jag har den förbaskade smärtan i axel...
( och " lite " om allt är kvar på " Status Quo " med tumören )...



Att vara, är att vara,.... 
en Kirchsteigere
( man skulle heta kyrka-klättrare !!! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar