( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, augusti 15

Älgjakt eller Cancer ? Vad är värre ?

Först vill jag be om ursäkt till alla in min omgivning ( inkl familjen ) för
dom tillfälle att jag värkar vara ( lite mer än vanligt ) gnälligt, och irriterande.
Det är inte så lätt att gå med smärtan i axel - 24/7 värja dag...
Det var igår jag gick till sjukan för röntgen angående min axel, och nu bara
vänta på hur det blev, hoppas det är inte allt för seriöst....

 Jag läste igår i Aftonbladet att nästan allt ger Cancern, ( detta artikel kan 
inte vara seriöst ) Jag som alltid drickas massvis av kaffe, läser nu att
allt kan ge cancern förutom följande; Det enda som tyd­ligen inte förorsakar 
cancer är " broccoli och kaffe ".  Kaffe kan man rentav bota hudcancer 
med. Man baddar bara in kroppen med kallt kaffe. Vips,..blir man både 
brun, och immun mot cancer!  och höst-semestern är räddad !  

Att vara, är att vara,.....lite deppigt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar