( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 15

Dag 17 ½ ( ingen Helg-premis ), men vadå...."Walking on sunshine"

Förste natten med pumpen var en riktig upplevelse ( "en underbar upplevelse" )
Jag la mig klocka elva ( 23:00 ) igår natt, och vaknade klocka 01:00 av att pumpen
ramlade på golvet..Där fanns en liten smärtan, men med en " liten " extra tablett, kunde
jag tillbaka i sömn.
Jag är ledsen, men olyckligtvis för min grannen i rummet, fick han trycka på larmknappen
några gång under natten, och det var för att min pump hade stannat och pip som fan...
( Jag sov genom det hela och det gjorde han inte !! ),...konstig va ?
Jag vaknade igen, men nu rund klocka sex trettio ( 06:30 ) på morgonen, en riktig " vad 
man kan kalla " en nattsömn...( nästan 8 timmar i streck, så notera det i almanacka )
Och nu på morgonen, ingen smärtan i ett nämndvärdigt betydelse, tillsammans med att ha
sovit som en gris,vad vill man mer,......( en frukost serverad på sängen .... skojar )

Det ände jag nu kan säga ( och klockan är bara 09:39 ) är; att det känns att kärlek, sol
och lite hjälp från medicin, gör att jag känner mig att " " på solstrimmorna, strålar som
gud skickas uppifrån, en bättre drog finns inte...

WALKING ON SUNSHINE   ( Katrina And The Waves )

ATT VARA, ÄR ATT VARA, I HIMLEN,....
MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar