( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, september 17

Dag 19 ( söndag ) börja tröttna på läkaren, nu är jag på krigsstigen !!

Ja, jag vet inte hur man ska beskriva en dag, som inte går att beskriva.
( Ungefär samma som pyramiden jag ritade ( försök beskriva den om du kan )




Vaknade klocka sex av en
larmklocka !! Ja du hörde rätt,
en " larm klocka ", och
det på ett sjukhus !
Om man har nån tid att passa ?
och det på en söndagsmorgon...
Inte konstig jag blev lite upprört,
men vi lösde problemet.. ingen
bråk i alla fall..




Smärtan i nerverna vill inte ge efter, jag har nu fått nya tider med medicinering  
( tiderna är nu 06:00, 14:00, och 22:00 det betyder att allt med är nu med 
8 timmar mellanrum istället än den 12 timmars som var innan ), nu bara
hoppas det fungerar också lite bättre....och tar medicinering på smärtan...
Förstå rätt att dom vanliga medicinering också gäller, så nu har jag 5 gånger per
dygn intag av "happy piller " 06:00, 08:00, 14:00, 20:00 och 22::00, nån som är
intresserad i att ta nån pass över, jag kan, och är villigt, att betala om önskning
skulle finnas för det ( det ett bara att vi kan komma att vara överens )...

Och om du undrar, nu är jag på " krigsstigen ", särskild efter nattens bravader är
ingen läkare in min närhet säkert, jag fick ta dubbla dos smärtstillnade, för att få in
mig mina smärtstilande medicin.
Låter konstig men det är så det är, den ingång dom gjorde för pumpen som ska ge
smärtstillande tål jag inte, min arm blir infekterad, och gör så jävla ont så dom fick ta
bort ingången inatt klocka 01:32,  ( Ingen kul upplevelse att vakna från smärtan 
som orsaker smärtan.) Så med andra ord; är du läkare har u två möjligheter idag, 
stanna bort från mig, eller fixa " nu " en lösning,
Först vänta i två veckor på en medicin för smärtlindring, när " ni " vet jag är " här "
för nervsmärtor, och då bara testa fram er ?  ta skitet till er, fixa en lösning, så jag
kan åka hem... Tror inte att sociale styrelse vill ha mer klagomål från mig, angående
detta och igen över L.I.U. ( Linköpings Universitetssjukhuset )

ATT VARA, ÄR ATT VARA,..... på "KRIGSSTIGEN"

1 kommentar:

  1. Ja är det Liu som ger dej vård förstår jag att den blir lite sådär... Det är universitetet nämligen. Du ligger på US... Och vad vakna av larm beträffar. Då ligger ni ju lika nu. Han vaknade av att ditt larm pep- det vaknade inte du av. Och du vaknade av att hans larm pep- han vaknade av något annat den morgonen, dina snarkningar kanske... Det är nog inte bara du som upplever irritation och frustration. PS. Dina koder är värre att läsa ut än Hekos. DS

    SvaraRadera