( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, september 18

Dag 20 ( på strålnings-anstalten ) nu cirka 17 dagar mer än planerad... och det blir operation ändå...

Från första början skulle jag bara vara, en " tre " dagar under observation..
Bara vara inlagt under den tiden med förste strålningen, Tja det blev lite 
annorlunda. Nu åka jag < inte >  hem, innan smärtan är över, eller under 
kontroll... Dom kan dra åt helvete med deras idéer...( ursäkta för att jag blir 
lite upprörd..) Att vara testkanin med strålning, eller cellgift ( vilket jag godkände 
från början ) betyder inte, att det gäller för " alla medicinering " och " tester " dom
vill göra....

Nu blir det så att jag ska bli opererad i veckan ändå, först var det inte, då kom kanske,
nu blir det av, som det ser ut nu, i alla fall, och den siste datumet jag ska opereras är
nu på torsdag 2012-09-20, runt klocka 13.00.
Dom ska opereras en sorts port-a-cath genom min ryggrad till min bröstkorg, så att
dom att kunna lokal bedöva dom nerverna, som är, och har blivit skadat, genom
tumören och / eller strålning  ( jag kommer nämligen " aldrig"  mer att blir av med 
dom " smärtor ", helt och hålletinte 100 % i alla fall, vanligt medicin kan tar 
upp till ca 25 % av smärtan ) och jag vet det låter förskräckligt, men jag har inget val !
och det ska vara den enklaste, snabbaste ( resursmässigt, billigaste ) och simplaste
metoden för att få mina smärtor upp till 95 % borta, ( och som skrivit innan, vanligt 
medicin kan tar upp till ca 25 % av smärtan ) och man kan använda " porten "  i
framtiden för bedövning etc etc ( eller vi tar bara bort den igen om medicinering 
fungerar )

Kvällen blev " X-Faktori " eller hur det ska hete,... Jag tycker att, om dom ska sända
en sån sorts program var ljud är viktig, då ska dom först fixa att ljudet följer på rätt sett
bilderna, och kanske att det kan låta som " ljud " över huvudtaget, ( en " get " med 
hicka ger bättre ljud eller lätte , särskild om man jämför det, med ljudet på 
tv4:an under X-Faktori )

ATT VARA, ÄR ATT VARA,.... JA, NEJ, KANSKE, OKIDO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar