( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, januari 30

10 % bättre,....

Söndagsmorgon och tidig vaken igen, det blir nästan
bättre att skriva när jag har sovit länge.
Jag tror, tack till medicin och yrket jag har, att jag i
vanlig fall, inte  behöva sova så länge.

Igår var den 10 % bättre än fredag, inte mer men
det räckte.
Allt med allt var det jobbigt ändå.
Dagen var bättre och vi gjorde en utflykt till
blomsterbutiken och el-butiken.
Beställde nytt spis, och köpte lite bonsai-träd till baren.

Ute kändes det som vår igår, 2 Grader varmt och snö
börjar långsamt försvinna.
Det är bra, innan nya snö kommer, och den kommer !!

Imorgon är dagen fram, jag åka i till lungmediska för
strålbehandling i huvud.
En vecka inlagt på sjukan med hopp och en säkerhet
att dom allt gör att bränna bort, allt jag har för skit i mitt huvud.
Man kan väl säga att efter behandling jag är bränt.

Tills fredag 04-02-2011 blir det blogg ur sjukan, och tills den,....

2 B is 2 B with U,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar