( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, januari 31

och till då,..... att vara,.... ( del 2 )

Har varit på förste precision bestrålning, de var
inte mycket att vara nervös för.
Det är jobbigt att sitta fast med ett protes i munnen
( för 40 min. ) så man inte kan röra huvud.


Machinen rör
sig rund huvud
vid bestrålning.







 Dom ta först röntgen bilder så man ligger värja gång
på exakt samma plats, då bestråla dom, och då
röntgen igen, för att se att allt gick som det skulle.
Idag gick allt som det var planerad.

Nu är det bara vänta på morgon dagen för
nästa behandling.
Det blir i total 5 behandlingar,
det betyder att jag är på sjukan till
och med fredag eftermiddag.

Nu är det snart lunch, och efter det är det bara
vänta om någon av familjen vill besöka mig.

Det är vänta till bara att vara, ....

 Del 2,--

och till då,..... att vara,....

Vaken klocka 04.17, eller jag kan säga bättre att
jag har sovit 2,17 timmar.
Stress eller nervositet har tagit överhand inatt.

Vad kommer att hända idag, kommer allt gå bra.
Kommer jag att komma ihåg, dagen mot kvällen.

Igår var upp mot förväntan en kanske bra och skön dag.
Äldste dotter kom med hund och sambo titta förbi.
Vi följde dom till ett outlet av tv , datorer m.m.
Bra priser för utgående varor, om man behöver nåt....

Vet inte vad att skriva just nu, men hör av
mig ikväll hoppas jag, och till då,.....

att vara,....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar