( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, januari 29

Som en karamell jag suger på !!

Klockan är 00.23 lördags morgon när
jag skriva detta.

Det är svårt att beskriva hur man känner sig.
Jag har känt mig ledsen och meningslös igår.










Mången tanker har gått genom huvud, kommer
jag att klara mig, hur blir det framöver ?
Fungerar stålbehandlingen som det ska, och har
jag chans på ett nytt start i livet.

ett stort tack till hela familjen, och alla vänner som
stödja mig, ni är en stolpe in mitt liv , ni är som
en karamell jag suger på, för att få styrka.
En styrka jag så jätte behöver.

Med nytt hopp,och stöd från er, starter en nytt dygn.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att idag blir
i alla fall 10 % bättre en igår.
För igår var som helvete för mig.
10 % är allt jag begär, det skulle räcka för att
slippa konfundera angående precision bestrålning.

Jag älskar er....

1 kommentar:

  1. Tsss.... du blir bara styv i korken när vi är för kärleksfulla! Du fick müsli, vad begär du egentligen av mig?? :-P

    SvaraRadera