( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, januari 14

Ny morgon, Nya chans.

Vaknade klocka 05.00, nytt rekord.

Igen huvudvärk när jag vaknade, hoppas verkligen att
det är för att det är varmt i sovrummet.

igår var en skön dag och mår bra, väntar på posten,
jag har beställd visa saker, presenter till 3 vänner.
Hoppas dom paket kommer idag.

och då fanns posten;
......när man trodde att man har fått alla dåliga
nyheter, då få man ett läkare intyg med notifiering
att man inte få återvända till sitt faste jobb.
Detta betyder in mina ögon att jag från och med nu
inte har ett jobb mer.
Ofrivillig sjuk och därför ofrivillig medisk arbetslös.

Jag trodde min värld rasade i när jag hörde om min
dödsdöm ( tumören ), men nej, världen rasade en gång till.
Kan dom inte ha lite hop, i att nåt kommer till godo.

Kanske dom har fel och jag har den 2 % chans att överleva.
Varför alltid så negativ, där finns alltid lite hop att det går bra.
lite men endå, det kan vara tillräckligt.
Det är inte förste gången läkaren har fel.

Att vara är att vara med dig !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar