( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, januari 20

Blandade känslor

Vaknade med ont i axeln och gick upp klocka 0500
Fick ta extra smärtstillande.
Morgonen gick bra och jag känner mig okej.

Nu har jag lite blandade känslor
Jag vet inte om man ska vara glad eller ledsen.
Fick idag telefonsamtal från lungmediska angående
min precisions strålbehandling.
Jag ska vara inlagt 31 januari för 5 dagar på sjukan.
Problemet är att jag känner mig inte sjuk, nu vet jag
att jag har dom saker i mitt huvud, och att dom ska
behandlas, helst så snabbt det bara är möjligt.
Men ser man det inte, finns det inte, men så är det inte.

Jag vill i alla fall skicka en kram till lungmediska
för all omtanke och hjälp, snabba handlingar och m.m.
Ni är änglar

Att vara är att vara med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar