( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, januari 28

Blir jag utan minne ?

Svårt natt har det varit.
Sov kanske dåligt på grund av, tankarna
som spridits i huvud ang. strålbehandling nästa vecka.
Jag vet att läkare är special utbildat för
dom maskinerna, Men ändå.

Vad händer om jag rör på nåt sett mitt huvud, bränner
stålen då en del i hjärnan bort, och så ja vad ??
Blir jag då utan minne eller kan jag inte prata, se
eller höra mer.
Jag vet konstiga tanker, men man funderar.

För det mesta är jag framtids inställd och
planerar för fullt.
Nu bara vänta till det bli vår !!!
Jag vet det är långt kvar, inte före slutet
april kan man förvänta våren, men jag längtar att
kunna jobba i trädgård.

Tills då, är det att vara,....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar