( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, januari 25

Bra prognos, .....

Fick igår information om precision-strålbehandling, dom
fixade en sorts protes för munnen, och en sorts madrass
så jag ligger exakt på samma ställe vid värja behandling.












Inte jag som är på bilden ( är från broschyr )

Det tog ungefär en och en halv timmar all information och
fixation av protes och madrassen.
Skönt att veta hur det går till innan det börjar.

Prognos blev i mina ögon mycket bättre, läkare är till
ungefär 95 % säkert att dom kan ta bort dom
dotter tumören i mitt huvud på den vecka jag få behandling.
Om det finns mer utspridning av tumören i huvud vet dom inte,
( därför 95 % ) på röntgen kan dom inget se för
då är tumören för små.
Så möjlighet att tumören återkommer finns, men vi ska
vara positiv, jag säger att der "inte finns mer i huvud på mig"
( det är något mina barn har sagt länge ).

Tack till positiva prognosen har jag haft en underbar bra
och skön måndag eftermiddag och kväll.

Du ser, att vara är att vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar