( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, januari 24

skäms

Inget skrivit på söndag, jag skäms nästan.
Varit till net on net och köpt en ritbord platta, du vet
sån dator rit platta, men problem blev det direkt när
vi skulle installera den på min bärbara,.det gick inte.
Tur att jag har en dator till, och på den fungerar
den tack och lov.
Nu blir det så, att jag ska har 2 datorer med när
jag ska bli inlagt på sjukan nästa vecka.

Mågarna var här i helgen så dom fick presenten jag
beställde för en tid sen, pike-tröjor med texten;
Whisky team och Whisky tester.
Vi ska ha den på oss på Whisky mässan i Februari.

Pike-tröja
Whisky team







Helgen var underbar, har inte känd mig så bra på länge.
Ingen problem med biverkningen eller dyl.
Alla barn har varit hemma hos oss, och min fru och jag
uppskatta det verkligen.
Det er väl en kännetecken att familjen är viktig
i stunden det behövs, vi älskar er.

Strax åka jag till sjukan för info angående stålbehandling.
Skulle ta ca en och en halv timmer.
Jag få inte köra så min dotter kör mig fram och tillbaka
till sjukan, en riktig pärla.
Dom ska ta måt på mitt huvud för att fabricera nån
sorts av kudde, så jag komma ligga på samma set 
värja gång jag bli strålbehandlat.

Det är bara att vara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar