( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, januari 26

Jag glädja mig !

Vaknade klocka 5 ( 13 grader kalt ute ).
Många tankar i huvud på mig just nu.
Efter beskedet att det finns hop att få tumören
bort ( 95 % säkert ) ur mitt huvud, ska mina
tankarna ut till familjen, vänner, bekante och
kollegor som stödjer mig.

Otroligt att så många skickar hop, stöd och tankar,
är det nåt jag glädja mig, över er det väl detta.
Jag vet inte hur jag ska tacka er alla för denna stöd.
Tror det bli väl en grillparty framöver, när vädret tillåta det.

Igår var LAH här på besök, mycket information angående
den hjälp jag kan få.
Som t.ex.slippa att åka till vårdcentral för blodprover.

Ska på eftermiddag träffa kollegor från jobbet,
skönt att jag har kompisar som är villig att köra mig
till mötesplatsen, det ska bli kaffe och kanelbulle,
det är var jag ska bjuda på.

Hur resten av dagen ska bli få ni höra imorgon,
önskar er en trevlig dag och gör inte saker jag
inte skulle göra.

Det är bara att vara med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar