( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, januari 13

Relativ bra dag.

Vaknade klocka 04.30  morse, så länge och bra har jag inte
kunne sova på länge.
Nackdelen är att jag vaknade med huvudvärk, nu vet jag inte om det
är för att det var varmt i sovrummet eller att det har att göra med det
jag har i huvud.

Igår var en rimligt bra dag om man ska se på omständigheter.
Jag fick ett samtal av min läkare på U.S med meddelande att jag skulle få
precision behandling angående min svullnad i huvud.
Bra nyheter tycker jag, lika som att dom skulle koppla mig till
en grupp som heter L.A.H (Lasarettsansluten hemsjukvård).

Fick sedan 30 år kontakt med en gammal kompis genom Facebook.
Stor glädje min sida men oxå jobbigt, hur ska jag berätta att nu vi
har funnen varan igen att det kanske är för en kort tid.
Det gäller för alla jag har träffat under tiden, hur ska jag berätta
vad jag har och hur ska jag förvänta att dom reagerar.
Över hur människor reagerar finns ingen handledning jag kan
läsa , väldig jobbigt !

Kvällen var underbar, haft besök av vänner, tittat tv och la oss
rund klocka 22.00, bara för att.....
Att vara är att vara med dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar