( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, februari 1

04:47 och,....

04:47 och tidigt vaken igen, men nu av smärta.
Vet inte vad de är fel, men medicinering
går inte som det ska.
Förste gången på länge att jag vakna av ont i axln.
Tur jag har oxynorm i plånboken.
Nu har jag meddelad sköterska att jag vill prata med
läkare angående medicinering.
Två gånger fel på 18 timmar är för mycket.

Varit på eftermiddag igen på grillning ( bestrålning ),
och allt käns nu mycket bättre, inte så nervös mer.
Jag har gjord som ingen annan har gjord i alla fall.
Jag somnade under behandling.

Hälla på me rita i den tid jag inget har att göra.
Då menar jag rita på dator.













Har inte mycket att berätta mer för idag,
vi hors väl imorgon.
för att vara,......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar