( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, februari 2

Förste bivärkning

Och vad tror du,....
Vaken klocka 0600 och ingen medicin
före 0645, man blir lite trött på skitet
Har igen pratat med läkaren och nu ska
jag få medicin redan på kvällen för nästa dag.

Man ska för resten inte gå ut och ta frisk
näsa innan klocka 0700, då blir man utelåst.
fick vänta 20 minuten innan nån kunde släppa i mig igen.

Jag har nu fått förste biverkning av bestrålningen,
mina ögon nerven har blivit irriterat och därför ser
jag lite sämre.
Läkare säger att det är en naturlig fenomen när
tumören sitter i närheten av syn delen i hjärnan ( han
sa det med tjusiga ord, jag säger det på svenska )

Kan berätta att maten är bra och nu har jag tillräcklig
stor portion, innan fick jag barn-portion / tycker jag.
 Ikväll kommer Frugan, och senare Dottern med Sambo
och förhoppningsvis barnbarnet nr 3.

Till vidare ,...........med dig !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar