( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, februari 6

"The Bucket List",

Endast sovit 4,5 timmar, vaknade 0500 i morse.
Jag klagar inte för jag har sovit som en gris.
Handla idag lite saker som påsklaken, gardiner
och lite onödig material för följande,...

Tänkande på en film som jag har sett för
inte så längesen."The Bucket List", har jag börjat
på en projekt, min egen BAR.
Man ska göra i sitt liv vad man tycker att man
tycker är kul, intressant, nödvändig och naturligtvis
allt detta i samtycke med sin partner.

Men det finns också lite Galghumor i mig;

Jag är på strålande humör, men är lite bränd i skalen.
Jag mor-fin, men kanske är radioaktiv, nu undrar
jag vad dom skulle säga om jag skulle boka en resa
och försöka gå genom tullen på arlanda.lika som
att jag ska säga upp telefon-abonnemang och
tv-avgiften från tv-tjänst i kiruna, för är man
radio-aktiv kan man motta radio och
tv frekvenser gratis.

Till den är det att vara med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar