( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, februari 7

˙˙˙˙'ɹǝu ɥɔo dn suuǝɐʞ ʇǝp

                              ɹɐʌos ƃɐɾ 'ɯo ʇɹǝɐʌʇ ʇǝp ɹǝllǝɐƃ ƃıɯ ɹǝoɟ
˙ʇǝʞɔʎɯ ɐʌos llıʌ ɥɔo ʇʇǝoɹʇ ılq uɐɯ ʇʇɐ ɹǝɐ ɹǝƃuılpuɐɥǝq ʌɐ
                                                         ɹǝuoʇdɯʎs ʇʇɐ ʇǝp ɹɐɐʇs
                             'ɐɐɟ uɐɯ uoıʇɐɯɹoɟuı ɥɔo ɹɐddɐd ɐllɐ ɐɐd
˙    ɹɐɯɯıʇ ގ uǝɐ ǝɹƃuǝɐl ɹɐʌos ǝʇuı uɐɯ ʇʇɐ ƃıʇsuoʞ ɹǝɐ ʇǝp

Förlåt, jag ska skriva normalt upp eller ner,....
Det är konstig att man inte sovar längre än 5 timmar.
På alla pappar och information man få,
står det att symptoner
av behandlinger är att man bli trött och vill sova mycket.
För mig gäller det tvärt om, jag sovar
mindre och är inte så trött som dom påstår
man ska bli.
Ligger jag mig 2200 vakna jag rund 0300,
och när jag ligger mig 2400 vakna jag rund 0500,
konstig men sant.

Idag kommer LAH för bodprov om allt är rätt.
Det är också idag vår nya spiss kommer, efter minst
15 år är det dags att byta ut det gammle.
Lite mer energisnål få vi hoppas

Cellgiftbehandling på onsdag, men start
med ändrade medicinering redan från idag.
Mera betapred ( cortison ) och ingen diklofenak alls.
Cellgift tycker jag är en kanska hård ord ,
jag tycker mer om ordet "Alimta" eller på tjusigt
läkerpråk " pemetrexed ".

˙ƃıp pǝɯ ɐɹɐʌ ʇʇɐ ɹǝɐ ɐɹɐʌ ʇʇɐ 'ʇllɐ pǝɯ ʇllɐ
( allt med allt, att vara aer att vara med dig.)

1 kommentar: