( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, februari 5

Men hamster är död !!

Vaknade i morse igen.....

Varit idag kanske down,
huvud går på ful varv men inget sker.
Lika som barnen alltid säger,
hjulet spinner men hamster är död.
Inte att inget fungerar, men det fungerar
inte som jag vill.
För många tanker om allt och inget.

Varit idag på lopis med frugan, jag har inte hittat vad
jag vill ha, men kul var det.
På vår väg hemma, finns det 7 cm tjock is, kul att
leka med spade, kul att få is-vatten att rinna på annat håll.
Viktig för oss på landet, om man vill komma bort
till stan t.ex.

Medicinering hemma är igen som det ska vara, tur att
jag har själv koll igen, bättre koll än dom på sjukan.
Förstå rätt, på sjukan är dom otroligt duktiga, snäll,
hjälpsam och trevlig.
Men som jag har skrivit tidigare, dom har det kanske svårt
med att förstå att det finns personen som har bra koll
på att vad dom tar för medicin, jag är sån person.

Så länge att vara,.... Puss !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar