( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, februari 17

Bygga om en sommarstuga

Det är verkligen underligt hur kroppen
kan ändras under cellgiftbehandlingen.
Ene dag är men tjock i magen och andre
dag är magen borta.
Igår kväll var sån kväll man helst vill glömma,
dålig i magen, kräkas, inte ha nåt ork att göra
nåt och så överhuvudtaget dålig.

Nu på morgonen känner jag mig som jag
kan bygga om en sommarstuga, ( det är en hint
till en av mina mågen !! )
Kanske vi kan göra nåt på lördag på stuga ?

Vet inte vad dagen kommer att ge, men igår
fick jag tag på lungmediska angående resor
till lasarett i mars månad.
Skulle kostar mig inget, lungmediska ska stå
för kostnaden, känd skönt att veta mina skatte-
pengar kommer till njuta.

Där var jag nu längtar efter är som var många
längtar efter och det är våren....
Vet det tar minst 1,5 månad till men man ska
planera framtiden i förväg.
Det är därför jag hålla på leta efter solvärme
på internet, för garage-taket.
Invigde vet varför solvärme !!








För att vara, är att vara värme, minst 27 graden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar