( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, februari 19

Chicago och Asberger

Fullmåne, kvart i 0400, och vaken.
Jag sov igår halva dagen bort, jag
la mig på soffan rund klocka 1200 mitt på dag.
Vaknade av larmsignal på telefonen, för att
ta min medicin klocka 1400.
Var så trött att jag la mig igen och vaknade
lite innan 1700.

Jag vet att det har att göra med medicin och
cellgifts behandling. men det känns inte normal.
Haft en otroligt trevligt myskväll med frugan.
Tittade på filmen " finns ingen känslor i rymden "
Asbra film över en kille som har asberger syndrom.

Efter detta tittade vi på ett program, på dator
kopplad till tv, som våra dotter ( nr 3 )
rekommenderar.
"Hestons feast" en kock som gör det på ett
underligt sätt, med rätter från t.ex. 70 talet.
Virkligt rekomenderbar att se.
Finns  att hitta på " tv8 play".

Ikväll ska vi på teater, jag fick på min födelsedag
billjetter för 2, till Chicago.
Dotter nr 1 och sambo har varit på den föreställning
och tyckte jag och frugan skulle ser den.
Jag hoppas jag sovar lite på dan, så jag orkar ikväll
att titta på min födelsedags present jag fick av dom.

Att vara är att vara vaken,  zzzzzzzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar