( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, februari 3

,.... och inte ljudlös !

Sovit som en gris, gott och inte ljudlös ( äntligen
sköterska som jobbade inatt ).
Vaknade cirka klocka 0530 i morse.








Jag fick alla medicin för klocka 2000 - 2200 och 0600
redan igår kväll i förbyggande syfte, med för behållande
att jag skulle sköta själv dom tiderna.
Men som du kan ana fick jag i morse också
medicin för klocka 0600, som jag nu ska ta klocka 1400.
Om ni förstå allt är ni duktiga.....

Ögonen har inte blivit bättre men inte sämre
heller, det är jobbigt, men det går.
Smärtan i bröstet och ryggen har ökat lite, på skalan
av 1 till 10 ligger det normalt på 1, men nu på 3,5.
Tror ska prata med läkare om det, möjligtvis nån
sorts av biverkning, eller det är för man ligger i sängen
hele dagen.

Klocka 1310 har jag 4:a och för sista precision-bestrålning
på tumören i huvud.
Tack och lov, imorgon siste gången jag bli fast spänn
med protesen, och madrassen.

Skulle nu vilja att vara ( är att vara ) med dig !

1 kommentar:

  1. Just two more to go =D snart får du komma hem till en trampande luddedjur =D
    Puss

    SvaraRadera