( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, februari 4

Utvärdering.

Bra natt,somnade sent, men sovit gott.

Så då är det snart dags för att träffa läkare.
Klocka 1100 möte med läkare angående
utvärdering och vidare planering av strålningar.
Hoppas att strålning jag har haft i veckan var
som förväntad, och att nya strålningar kommer
i en snart framtid.

På eftermiddag rund klocka 1400 ska jag få
siste precisions strålning på huvud.
Till nu har jag bara haft lite problem med synen.
Tack och lov är det den enda biverkning till nu.

På kvällen blir det att jag skriver vad läkare
har att berätta och hur vidare prognosen ser ut.
Men som spåkulan säger; Lår olusten rinner bort
med regnet ( snön ) och smycka huset med blommor.








Att vara r att vara med dig.

DEL 2 Hemkomst.....

Hemma igen.
Äntligen läkare går allt som  planerad.
Strålbehandling mot huvud gick som det
skulle och var placerad exakt på rätt ställe.
Nu är det bara vänta på nästa cellgift behandling
som är planerad på onsdag.

Trodde att komma hemma var lätt, men det var det inte.
Stressen av behandling kom efteråt.
Man förstå inte riktig vad kroppen blir utsätt till.
5 intensiv behandling med radioaktivitet gör
att man funderar en del.
Det är inte bara jag som har svårt med detta.
Frugan och barnen har det tufft med.

Vi hörs senare,.. att vara med-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar