( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, februari 22

Moment 22

Nej, jag mår inte bra,
Jag är kanske ledsen, förstå följande rätt,....
Jag sova bara några timmer, och när jag
somnar, snarkar jag som fan.
Så min partner kan inte sova, för när jag snarkar, 
då vaknar min partner, och den behöver sömn,
för hon jobbar, och jag är sjukskriven.
( Jag vet det är en konstig mening,
men ni förstå hoppas jag.)
Hur löser man det problemet, sömntabletter fungerar
inte för mig, för då somna jag, och när jag somna, 
snarkar jag,
Sömntabletter till min fru, NEJ, hon kan sova, om
jag inte snarkar.

En sorts moment 22. 
Så har du lösningen, hör av dig !!!

Har  märkt att biverkningen av cellgift börja komma.
Jag börja tappa mitt hår, inte att jag har mycket
men det håret jag har är jag stolt på.
Kanske blir det snart dags att dotter 1 kommer
och trimma mig lite försiktig.
Jag vet hon kommer kommentera detta, så när
jag säger trimma försiktig, menar jag försiktig
och inte flint.......

Att vara är att ha lite,....

1 kommentar:

  1. 1) Du har alltid snarkat för jäffligt. Om det är värre nu är det inte öronproppar eller sömntabletter som behövs, utan dispens från Luftfartsverket för att du spränger ljudvallen.

    2) Trimmer: ÄNTLIGEN!!

    P.S Mohahaha, uknowIluvu:-D

    SvaraRadera