( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, februari 21

Stålmannen / ......

Kvart i sex vaken, rena sovmorgon för mig.
duschad och en kopp kaffe, -12,7 ute, och jag känner
mig som stålmannen.
Vet inte vad de är fel men vi tar det som det är.

Ska på röntgen idag ( tror jag ) bara jag har inte fått
nån kallelse per posten, ende jag vet att det är idag.
Nu vet vi att posten har lite problem med att utdela
brev och såvidare.
Ska i alla fall till sjukan klocka 0800 och få ser när
dom ska ta mig i på röntgen....

Det är att vara,..... på plats

Del 2

Tur jag åkt till sjukan i morse, skulle vara där
klocka 0800.
Dom har skickat 2 brev men ingen har kommit fram
till oss, postens underliga äventyr.
Röntgen för exakte position av tumören och,
madrass liggform var jag ska ligga på nästa
cirka 66 strålbehandlingen.

Som läkare säger få jag en av dom starkaste och
aggressive strålbehandling dom kan ge.
Och att det ät så många beror på att tumören
sitter så nära ryggraden.

Har åkt med frugan i morse till sjukan och
åkte buss tillbaka hem, skönt att göra något på
egen hand

Älskar att vara, bara att vara......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar