( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, februari 8

Och så hände det,............

............., jag glömde ta medicin igår morse.
Inte alle medicin men endast Betapred, den viktigaste.
Betapred gör att jag inte få svullnade i huvud under
behandlingen m.m.
Så ja vaknade i morse med huvudvärk, ont i axeln och
kände mig lite irra.
( Tur att jag har en lista med dom medicin jag tar
så kon kontrollera om det stämde att jag hade glömt
medicin igår. )

Fick idag orange kuvert, och som vanlig en besvikelse.
Bra att man själv sparar till pensionen med.
Kanske dags att köpa lite aktier...... kanske Nordea ??
Bra sätt att bli av med pengarna.











Baren jag jobba med som hobby, eller som projekt,
börja nu ta form och närma sig slutstationen.
Snart dags för invigning  med några involverade
som tycker om ett god glas whisky.
Nu kommande lördag ska involverande och jag till
kupolen och besöka whisky mässan.
Blir spännande, ska leta efter en VIT whisky.
All er det bara att smaka den en gång i livet.

Bara att vara med dig..... min whisky !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar