( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, april 11

Att byta sommar till vinterdäck.

Hundvakt time again.
Idag kommer taxen igen, för dotter1s
diskbank ska bli fixad eller nåt sånt.
Klocka 0600 är det igen knark time, första
tid på dygnet för medicin, väldig jobbigt
all dom fasta tider för medicin intagning.

Om man ska tänka efter är det skönt att
bara ha 6 gånger kvar med strålning, men vad
kommer att hända efter dom strålningar.
Är jag frisk eller hur blir det ?

Jag ska sätta svensk rekord ( kanske oxå
holländsk och tysk ) med att byta sommar
till vinter däck, jag ska byta ett däck per dag
i en veckas tid.
Det betyder att torsdag jag har byt alla däck på min bil.

tada, att vara, är att vara, kunna byta däck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar