( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, april 18

tack till er...

Otroligt fin vår väder igår, perfekt för
att ta ner julbelysning.
Vinterdäck ska bli nästa steget, ett däck i
tagit ett däck per dag i en veckas tid.
Fick en lite present av min dotter 3, en
påskägg förkläd som whiskyägg, skitsnygg

Idag blir väl en sorts festdag, festdag nr 1 av 2.
Varför 2 festdag ?
Idag är siste dag med strålbehandling, inte
mer ligga på den jävla britsen, ja jävla brits var
man ska ligga 10 till 15 minuter total orörligt.
Festdag 2 är imorgon, siste dag med cellgifts-
behandling ( okej jag har kvar en vecka
med all dom förbannade biverkningar ).

Okej tack till gänget på sjukhuset, alla som har
jobbat där för att få mig nogalunde frisk,
( om det är möjligt ) dom är änglar.
Finare folk finns inte på världen för mig.
Jag vet det är deras jobb men dom jobbar
med lite något speciellt i hjärtat.
Svårt att förklara.

( PS; detta är inslag 100 av detta dagbok.)

Att vara är att vara, tack till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar