( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, maj 18

Poolen stängd tills vidare.

1 Dag hemma, och det var en dag med
spännande underhållning.
Jag sov det mesta av dagen, men när frugan var hemma
hade vi diskmaskin på och gissa ??? vattenläcka.
Firman som installerade maskinen kom och nu
är det tät igen hoppas vi.

Lunginflammation är inte roligt, normal med alla
biverkningen är jag redan trött ,men nu med
inflammationen är jag ännu mer trött än vanligt.
Men livet går vidare, så det är bara svälja penicillin
tills lördag för att blir av med skitet.

Jag glömde meddela pooltemp igår, sorry men
temperatur är nere igen.
Ingen badväder än, 16 grader i poolen, och får
att inte flera ska ha lunginflammationer är
poolen stängd tills vidare. SORRY !!

Grattis dotter 2 på födelsedagen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar