( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, maj 17

Lunginflammation, inte bra !!

Hemma igen efter en stormig helg.
Jag blev inlagt på sjukan torsdag kväll med
lunginflammation, inte bra om man har tumör.
men,...

.....en sammanfattning av senaste dagarna,...
Torsdag eftermiddag, LAH kom på besök för jag mådde inte så bra.
Jag hade 40,8 grader feber, och blev inlagt på sjukan.
Fredag, vaknade i sjukan, igen 40 grader feber, och diagnos
var lunginflammation.
Lördag, om lunginflammation var upptäckt två dagar senare
hade vi haft mindre att tänka på så sagt.
Söndag, en dag till på sjukan, feber har gått ner till 37 grader.
Har svalde nu i 3 dagar penicillin eller sagt jag fått dropp i 3 dagar.
Måndag, feber är borta, fått kontroll på inflammationen och
fick åka hem igen.

Måndag, hemma igen på hemmafronten.
Trött men lycklig.
Att vara, är att vara, med dig.

1 kommentar: