( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, maj 12

Men icke sa Nicke.

Vill inte påstår att det är alltid lätt att skriva vad man har
gjord dagen innan.
Inatt skulle det också men icke sa Nicke.
Huvudverk långt i in till natten.

Slem i halsen och skakningar, om jag skulle frysa som fan.
Kallt har jag det inte, så jag vet inte varför jag skakar
så mycket.
Slem i halsen ska undersökes, jag ska mellan
0800 och 0900 ringa med ansvarig läkare.

Och om du tror att det är allt, har du fel.
Värmesystemet har krånglet igen.
ingen varm vatten.
Försäkringsbolaget hållar på med att utvarderar
det hele men det kan tar lite tid som vi vet.

Att varaaaaaaa, kan tar lite tid

Pooltemperatur klocka 1600
Onsdag 11 maj / 16 grader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar