( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, juni 9

Fyllde 70 år

Sitter med jobbtelefon, han bara stängdes av
och vill inte gå på igen.
Laddning fungerar inte mer och alla information på
GSM kortet är försvunnen, telefon nr, bilder allt...
Väldig konstig... Haft den nu ca 1  år, garanti har
väl gåt ut....

Var igår med frugan till målaren, hans fru fyllde 70 år.
Trevlig att sitta ute i trädgård med en
ute temperatur på en 24 grader.
Jag mådde inte 100 % igår eftermiddag
orsaken tror jag var värme !
Jag vet att jag inte klarar av den
tryckande värme som varit siste dagarna.
Men nu är allt som det ska vara..

Jag vet att jag skriver värja gång att jag med frugan,
men det ska vara frugan och jag, special för att
hon få köra värja gång.
Hoppas dom tar snart dom medicin bort, så jag
få snart köra igen, och då blir det igen jag och frugan.'

Att vara, är att vara, ...inget mer inget mindre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar